RODRIGUEZ CRUZ, CESAR

DEPARTAMENTO DE ATENCIÓN A LA SALUD

Teléfono:

E-mail:    crodriguezc@correo.xoc.uam.mx

Titulo: Shear Bond Strength Evaluation of Orthodontic Brackets Bonded to Fluorotic Teeth with a Self-Etching Primer and a New Generation of Color Bonding
    Revista: The Journal of Adhesion
    Pais: Inglaterra
    Ciudad: Londres
    Idioma: Ingles
    Fecha Publicacion: 2014-04-21
    Coautores: Dr. Verónica Zavala-Alonso a , César Rodríguez-Cruz a , Gabriel A. Martínez-Castañón a , Juan P. Loyola-Rodríguez a , Nuria Patiño-Marín a & Franklin García-Godoy b